page_banner

nutizie

A tecnulugia di estrusione converte u materiale riciclatu di bassa qualità in film soffiatu di alta qualità.

A tecnulugia di estrusione trasforma materiale riciclatu di bassa qualità in film soffiatu d'altu rendiment: u fabricatore di linea di film soffiatu Reifenhäuser hà tenutu una cunferenza di stampa in u so stand K 2022 per presentà l'ultimi sviluppi in l'estrusione di film, cumprese l'innovativa tecnulugia EVO Fusion aduprata per appiattà i rifiuti plastichi di qualità. in prudutti di imballaggio preziosi.Basatu annantu à u cuncettu di dosing intelligente, u core di u sistema hè un estrusore à doppia vite co-rotante, degassatore è pompa di fusione, "chì isolanu u pruduttore di film soffiatu da grandi fluttuazioni in a qualità di estrazione è assicura una produzzione stabile.prucessu - ancu quandu travaglia cù materiali di input di bassa qualità ", hà dettu a cumpagnia.
Cù EVO Fusion, i pruduttori di film soffiati ponu cunvertisce materiali riciclati di bassa qualità inutilizabili in un film soffiatu d'altu rendimentu per l'applicazioni d'usu finale simplici, cum'è sacchetti di basura o sacchetti di posta, dice Reifenhäuser.Finu à avà, stu materiale di terra di bassa qualità hè stata utilizata solu per i prudutti stampati per iniezione simplici, cù pareti grossi.In riferimentu à una applicazione specifica potenziale, Reifenhäuser hà nutatu chì l'India hà una grande quantità di rifiuti di PE è PET chì ponu esse facilmente trasfurmati in sacchetti di mailing.
Eugen Friedel, Direttore di Vendita di Reifenhäuser Blown Film, hà aghjustatu: "Per stimulà l'ecunumia circulare, hè necessariu aumentà u riciclamentu di i prudutti soffiati è limità a pruduzzione tradiziunale.Cù EVO Fusion, offremu un prucessu unicu chì permette à i clienti di trasfurmà facilmente è economicamente varietà pocu trasfurmate in prudutti d'altu rendiment è cuntenutu di riciclà più altu, aprendu cusì novi applicazioni per i prudutti trasformati.
U prucessu EVO Fusion hè basatu annantu à l'estrusione diretta, eliminendu a necessità di rigranulazione intensiva è costosa di a materia prima.Questu significa chì u fluff (frammenti di film) è tutti i tipi di rifiuti di produzzione è materiale di PCR ponu ancu esse trattati direttamente.
Questu hè ottenutu per via di a tecnulugia di doppia vite, chì homogeneizeghja megliu a fusione, assicurendu un prucessu stabile.Inoltre, u processatore pò esse facilmente è effittivamenti degas u sistema, cacciendu cumpunenti indesevuli da u riciclamentu.
Per una rigranulazione megliu, Reifenhäuser ricumanda l'usu di l'estrusore à vite EVO Ultra.Cù barrieri ottimizzati è cumpunenti di taglio è mischju, l'estrusore pò processà materiali riciclati in modu affidabile è naturali cum'è altre materie prime.
A Tecnulugia di Estrusione Trasforma u Materiale Trituratu di Bassa Qualità in Film Soffiatu di Alta Qualità: Articulu Originale


Tempu di Postu: Nov-07-2022