page_banner

nutizie

PEEK PLASTIC EXTRUSION sheet sheet and pipe

Utilizemu i cookies per migliurà a vostra sperienza.Cuntinuendu à navigà stu situ, accunsente à u nostru usu di i cookies.Informazioni supplementari.
In questa intervista, Jason Fant, Global Marketing Manager, Zeus Industrial Products, Inc., è Matthew Davis, Principal Research Engineer, Luna Innovations, discute cù AZoM l'usu di fibre PEEK rivestite in calore.
Sede di Zeus Industrial Products, Inc. situata in Orangeburg, South Carolina, USA.U so core business hè u sviluppu è l'estrusione di precisione di materiali polimerici avanzati.A cumpagnia impiega 1,300 persone in u mondu è hà stabilimenti di fabricazione in Aiken, Gaston è Orangeburg, South Carolina, Branchburg, New Jersey è Letterkenny, Irlanda.I prudutti è i servizii di Zeus servenu l'imprese in i mercati medichi, automobilistici, aerospaziali, fibre, energia è fluidi.
Basatu nantu à u requisitu di u cliente, avemu decisu d'utilizà PEEK extrusionatu cum'è rivestimentu di fibra ottica.U rapportu forza-pesu di PEEK, alta temperatura operativa è resistenza à a radiazione facenu un materiale interessante per l'applicazioni di sensori in ambienti duri cum'è l'energia, l'aerospaziale è l'automobile.L'applicazioni chì beneficianu di PEEK includenu a prutezzione di sensori integrati per u monitoraghju strutturale o cumpunenti compositi per l'industria aerospaziale.A resistenza à l'usura mejorata è a capacità di trasferimentu di carichi facenu ancu un pruduttu attraente per l'applicazioni di sonde in fondu o sottumarinu.
I vantaghji principali di PEEK includenu a so biocompatibilità, a purezza superiore è a resistenza à l'ossidu di etilene, a radiazione gamma è l'autoclave.L'abilità di PEEK di resistà a curvatura ripetuta è l'abrasione face una scelta interessante per a robotica chirurgica.Pensendu à u PEEK cum'è un revestimentu per a fibra ottica, avemu trovu chì stu materiale riduce u riposiziunamentu è aumenta a vita di serviziu, mentre chì permette ancu a deformazione, a vibrazione, a pressione è altri fatturi ambientali per esse percepiti è trasmessi.
PEEK mostra forza di compressione è inestabilità cù fluttuazioni di temperatura, chì ponu purtà à fallimentu.I prublemi ponu accade quandu u travagliu cù fibri chì cuntenenu grati.Avemu trovu chì in u funziunamentu di Bragg di a fibra, a compressione provoca distorsioni di punta.
U nostru scopu in Zeus hè di furnisce una fibra rivestita in PEEK chì hè stabile sottu a fluttuazioni di temperatura estreme, chì permette à a fibra di mantene i benefici di u revestimentu PEEK nantu à i fluttuazioni di a temperatura è prutegge a fibra da a compressione per l'attenuazione.
L'OBR 4600 di Luna hè u primu riflettometru ultra-alta risoluzione di a zona morta di l'industria cù sensibilità di retrodispersione Rayleigh per cumpunenti o sistemi di fibra ottica.OBR usa l'interferometria coerente di lunghezza d'onda swept per misurà riflessioni minusculi in un sistema otticu in funzione di a so lunghezza.Stu metudu misura a risposta in scala completa di u dispusitivu, cumprese a fase è l'amplitude.Hè tandu presentatu gràficamente, dendu à l'utilizatori una capacità senza paragone per pruvà è diagnosticà cumpunenti o rete.
Unu di i vantaghji di l'usu di l'OBR hè a capacità di misurà l'evoluzione di u statu di polarizazione longu a fibra, chì dà una idea di birrefringence distribuita.In questu casu, avemu misuratu è paragunatu u statu di polarizazione di a fibra rivestita in PEEK è a fibra di riferimentu.L'evoluzione di u statu di polarizazione di u receptore OBR cù a lunghezza di fibra s'assumiglia à aspittàvamu per una sezione di fibra plegata, induve u periodu di i stati S è P à u bordu hè di l'ordine di pochi metri.hè coherente cù a durata di i battiti di birrefringenza causati da a torsione di fibre.Quandu si cunsiderà e differenze trà u riferimentu è u PEEK, ùn sò micca osservati inconsistenzi, chì suggerenu chì ci hè una deformazione permanente minima durante u prucessu di revestimentu chì affetta e proprietà ottiche.
U cambiamentu mediu in l'attenuazione di a fibra rivestita di PEEK durante u ciculu di a temperatura era menu di 0.02 decibels (dB) cumparatu cù a fibra di cuntrollu.Stu cambiamentu indica chì a stabilità PEEK ùn hè micca significativamente affettata da u ciculu di a temperatura o u scossa termale.Hè statu ancu osservatu chì a perdita di a fibra rivestita in PEEK era significativamente più bassa di quella di a fibra di cuntrollu à u raghju di curvatura più strettu.
U revestimentu primariu di fibra deve resiste à u nostru prucessu privatu.A fattibilità pò esse determinata in larga misura rivisendu i fogli di dati di fibra è cunfirmendu a capacità di prucessu per mezu di teste di prova à cortu termine.Questu hè ancu influinzatu da e proprietà desiderate di u pruduttu finali.
Avemu currettu un chilometru di ligami.In ogni casu, a qualità di a fibra, e caratteristiche di u pruduttu finali è parechji altri paràmetri ponu determinà a durata cuntinuu attuale chì pudemu avè.Questu serà qualcosa chì averemu da decide di novu nantu à una basa di casu.
PEEK ùn pò micca esse facilmente separatu da a manu.Si pò esse effittivamenti sguassati da i mezi termichi o chimichi.Ci sò qualchi strippers cummirciali chì ponu caccià PEEK, ma duvete cuntrollà cù u fabricatore nantu à cumu questu affetta u nùmeru d'usi trà e pulite è altri paràmetri di usu.PEEK pò esse eliminatu chimicamente cù metudi simili à quelli chì sò cumunimenti usati per i poliimidi.
In a nostra sperienza, ùn avemu micca vistu alcuna correlazione trà u grossu è e caratteristiche di a fibra propria stessa.
I riflettometri ottici di u duminiu di u tempu ottennu infurmazioni nantu à a distanza di riflessione mandendu brevi impulsi di luce è registrendu u tempu chì ci vole à a luce riflessa per vultà.Un riflessu particularmente luminoso ceca u receptore per un pocu tempu, facendu impussibile di osservà a seconda punta di riflessione in a "zona morta" daretu à a prima punta di riflessione.
L'OBR hè basatu annantu à a riflettometria di u duminiu di frequenza ottica.Scansà u laser sintonizzabile nantu à una larga gamma di frequenze ottiche, interferisce cù una copia lucale di u fasciu laser chì torna da u dispusitivu di prova, registra e frange resultanti, è calcula a distanza à un avvenimentu di riflessione particulare basatu nantu à a freccia di l'interferenza.Stu prucessu si separa in modu efficace a luce riflessa da i punti adiacenti longu a fibra senza prublemi di "zona morta".
A precisione di distanza hè ligata à l'accuratezza di i laser sintonizzabili chì usemu per scansà e lunghezze d'onda per e misure.U laser hè calibratu cù una cellula di assorbimentu di gas interna certificata NIST per calibre a lunghezza d'onda in ogni scansione.A cunniscenza precisa di a gamma di frequenze ottiche per a scansione laser porta à una cunniscenza precisa di a scala di distanza.Questu permette à l'OBR di furnisce a più alta risoluzione spaziale è precisione di OTDR cummirciali in u mercatu oghje.
Visita zeusinc.com per sapè di più nantu à a fibra ottica stabilizzata di calore PEEK rivestita, cumprese studii di prova è informazioni tecniche, o cuntattate Jason Fant, Global Marketing Manager, Optical Fiber, à [email protected]
Visita Lunainc.com per sapè di più nantu à l'equipaggiu di prova di fibra o cuntattate Matthew Davis, Principal Research Engineer à [email protected].
Hè rispunsevuli di u mercatu è u sviluppu cummerciale in l'industria di a fibra ottica.Un detentore di Six Sigma Green Belt, Funt hè certificatu IAPD è membru di SPIE.
Esperti in l'implementazione di a tecnulugia di sensori di fibra ottica in ambienti duri cum'è turbine di gas, tunnel di ventu è reattori nucleari.
Disclaimer: I punti di vista espressi quì sò quelli di l'intervistati è ùn riflettenu micca necessariamente i punti di vista di AZoM.com Limited (T/A) AZoNetwork, u pruprietariu è l'operatore di stu situ web.Questa disclaimer hè parte di i termini di usu di stu situ web.
Originaria di l'Irlanda, Michealla hè graduatu da l'Università di Northumbria in Newcastle cun un BA in Letteratura Inglese è Ghjurnalismu.Si trasfirìu a Manchester dopu un annu di viaghju in Asia è Australia.In u so tempu liberu, Michella passa u tempu cù a famiglia è l'amichi, caminari, andendu à a palestra / yoga è immerse in l'ultime serie Netflix cum'è nimu.
Zeus Industrial Products Inc. (2019, ghjennaghju 22).Aduprate rivestimenti PEEK per fibre ottiche.AZ.Recuperatu u 17 di nuvembre di u 2022 da https://www.azom.com/article.aspx?ArticleID=13764.
Zeus Industrial Products, Inc. "L'usu di rivestimenti PEEK per fibre ottiche".AZ.17 nuvembre 2022 .17 nuvembre 2022 .
Zeus Industrial Products, Inc. "L'usu di rivestimenti PEEK per fibre ottiche".AZ.https://www.azom.com/article.aspx?ArticleID=13764.(Da u 17 di nuvembre di u 2022).
Zeus Industrial Products, Inc. 2019. Aduprate PEEK Coatings for Optical Fibres.AZoM, accessed 17 November 2022, https://www.azom.com/article.aspx?ArticleID=13764.
AZoM parla cù Seokheun "Sean" Choi, un Prufessore in u Dipartimentu di Ingegneria Elettrica è Informatica di l'Università Statale di New York. AZoM parla cù Seokheun "Sean" Choi, un Prufessore in u Dipartimentu di Ingegneria Elettrica è Informatica di l'Università Statale di New York.AZoM parla cù Seohun "Sean" Choi, prufissore in u Dipartimentu di Ingegneria Elettrica è Informatica in l'Università Statale di New York.AZoM hà intervistatu Seokhyeun "Shon" Choi, un prufissore in u Dipartimentu di Ingegneria Elettrica è Informatica in l'Università Statale di New York.A so nova ricerca detalla a produzzione di prototipi PCB stampati nantu à una foglia di carta.
In a nostra intervista recente, AZoM hà entrevista à u Dr Ann Meyer è u Dr Alison Santoro, chì sò attualmente affiliati cù Nereid Biomaterials.U gruppu hè criendu un novu biopolymer chì pò esse ruttu da i microbes bioplastic-degrading in l 'ambienti marini, purtendu noi più vicinu à u i.
Questa intervista spiega cumu ELTRA, parte di Verder Scientific, fabrica analizatori di cellule per a buttrega di assemblea di batterie.
TESCAN presenta u so novu sistema TENSOR cuncepitu per un vacuum ultra-altu 4-STEM per a carattarizazione multimodale di particelle nanose.
Spectrum Match hè un prugramma putente chì permette à l'utilizatori di circà biblioteche spettrali specializate per truvà spettri simili.
BitUVisc hè un mudellu di viscosimetru unicu chì pò manighjà campioni d'alta viscosità.Hè pensatu per mantene a temperatura di mostra in tuttu u prucessu.


Tempu di Postu: Nov-17-2022