page_banner

nutizie

Tavola resistente à u focu è à l'esplosione: raccomandazioni specifiche per a custruzzione

1. Installazione è fissazione di a chiglia

(1) Trimate a terra, u tettu è l'irregularità di u muru di u scheletru di dragone per esse installatu.

(2) Sicondu u disignu di a linea elastica di a terra è di u tettu, marcate a pusizioni longu à a cella superiore (a terra) (vede a figura 1), è marcate e porte è finestre, l'equipaggiu sanitariu è i pipi è a pusizione di apertura.

(3) Fixà a chiglia longu a cima (terra) cù unghie o bulloni di espansione.U spaziu fissu horizontale di i unghie o di i bulloni di espansione hè ≤800mm, è u puntu fissu hè 100mm da a fine di u muru (vede a Figura 2).

(4) A chiglia superiore (terra) inserita in a chiglia verticale hè fissata cù rivetti à una distanza di 610 mm.A chiglia verticale hè generalmente 5 mm più corta di l'altezza netta di a parete divisoria.Innota chì a direzzione di l'apertura verticale di a quilla deve esse coherente, è i lati superiori è inferiori ùn deve esse invertitu.Assicuratevi chì l'apertura di a chiglia verticale hè à u listessu livellu.

(5) Corrige a verticalità di a quilla verticale cù un plumb bob.

(6) Installa a chiglia rinfurzata à u quadru di a porta è di a finestra, l'estremità libera di u muru è l'articulazione di u muru è i lati di l'apertura più grande, vale à dì u compostu di a chiglia verticale è a chiglia longu a cima (terra) .

(7) Installa a chiglia in croce à una altezza di 2400 mm (vale à dì, l'articulazione horizontale di a piastra).

(8) À a pusizioni di u dispusitivu di sospensjoni, altri ogetti di sustegnu sò stallati per a fissazione di u dispusitivu.

(9) Installazione di tubi nascosti è sockets è riempimentu internu (sicondu i bisogni di u disignu, cum'è a lana di roccia) Se u pirtusu deve esse apertu in a chiglia verticale, u diametru di u foru ùn deve esse più di 2/5 di a larghezza di a chiglia. .

(10) Sicondu e specificazioni pertinenti di a custruzzione di a custruzzione, verificate a dimensione è a verticalità di u quadru di a quilla, è l'integrità è a fermezza di a rig ponu esse installate.

2. Installazione è fissazione di bordu a prova di splusioni

(1) Sicondu i disegni di designu è e cundizioni attuali di a custruzzione, u tagliu è l'apertura di a piastra deve esse smussata in situ, se ne necessariu, è i dui lati longhi di a piastra anti-esplosione sò smussati, ma quandu u muru hè più altu. cà 2400mm U latu curtu di a cucitura horizontale di a piastra di ventilazione deve esse chamfered in situ per trattà megliu a cucitura.

(2) Marcate elasticamente a superficia di a piastra antideflagrante è marcate u puntu fissu di a vite auto-tapping, è pre-perfora u foru cuncavu (l'apertura hè 1 mm ~ 2 mm più grande di a testa di a vite auto-tapping, è a prufundità di u foru hè 1 mm ~ 2 mm).I viti auto-tapping sò 15mm da u bordu di u bordu, 50mm da l'angulu di u bordu, è a distanza trà i viti tapping hè 200mm ~ 250mm.

(3) Quandu si mette u muru di partizione, hè generalmente pusatu longitudinalmente, vale à dì, u latu longu di u bordu hè fissatu nantu à a quilla verticale;quandu u tavulinu hè cunghjuntatu, deve esse naturali vicinu à l'altri è ùn pò micca esse pressatu in u locu;i junci di i dui lati di u muru deve esse sfasciatu l'una di l'altru è ùn pò micca cascà nantu à a stessa chiglia.

(4) Quandu si fissa a piastra a prova di esplosione, a piastra è a quilla deve esse pre-perforata cù un diametru di pirtusu più chjucu cà u diametru di a vite auto-tapping.Quandu a piastra a prova di esplosione hè fissata cù a vite auto-tapping, a testa di u vitu deve esse fissata da u mità à a periferia di a piastra.A superficia di a tavola hè 1 mm.

(5) Quandu si stallanu i pannelli intornu à e porte è i finestri, e cuciture ùn ponu micca cascà nantu à a quilla di u quadru horizontale è verticale cù a terra per evità l'apertura frequente è a chjusura di e porte è e finestri per causà vibrazioni è cracke in l'articuli.

Funzioni di u produttu è Applicazione

Funzioni di u produttu è Applicazione
A prova di focu
A prova d'acqua
Resistente à l'usura
Resistente à i chimichi
Anti-static
Pulizia è fabricazione faciule

Gamma di prudutti:
Laminatu à alta pressione
Laminatu post-forming
Laminatu antistaticu
Laminatu Compact
Laminatu di metallu
Laminatu resistente à i chimichi


Tempu di Postu: Aug-24-2022